RC Willey Reviews and Complaints

Retailer of home furniture, electronics, appliances, mattresses and flooring with stores in Utah, Idaho, Nevada and California.

Submit Your Free Complaint, Question Or Review To A Business



RC Willey Reviews

Subscribe Subscribe: RSS 2.0 - Atom 1.0
  • RC Willey - Credit Department invasion of privacy



    I was in utter shock yesterday (12/16/14) when I applied for credit at RC Willey and was required to be fingerprinted! More than ample ID and a good credit rating wasn't enough for them. In today's world, with hackers managing to break into retailers' databases, this was "information" I was not willing to provide. Furthermore, I consider it to be a highly objectionable invasion of my privacy. I informed the credit manager that unless this requirement was waived, I'd cancel the sale. He recited some baloney about identity theft and refused to budge. I... More...
    (Furniture)
    infortunatus's Picture   infortunatus    1 Comments   Comments
  • RC Willey - Summerlin



    Never ever purchase any kind of flooring products from RC Willey. I decided to use their flooring department to tile my living area and install hardwood in a small section of the family room. It's a decision I wish I had never made. The quality of the products were deplorable and the installation was even worse! However, I would never have imagined that the customer service and the store management support and response to the situation would be far, far worse than the materials and the installation. I have been a customer of RC Willey for many years and have spent thousands and... More...
    (Home Improvement)
    aidad's Picture   aidad    1 Comments   Comments
  • RC Willey Extended Warranty Complaint



    We purchased a washer and dryer from RC Willey in January, 2008. At that time the salesperson highly recommended a RC Willey extended warranty for both the washer and dryer at the sum of $210.00. We were told by the salesperson that if we did not have any services calls during the 5 year extended warranty period we would be refunded 1/2 the price of the warranties. That was the perk he used to get us to purchase the extended warranty, which we did. We have not had any service calls and I just noticed it was past time to request the refund. Today I called (granted almost 2 years past... More...
    (Electronics, Appliances - Sponsored By BEST BUY)
    nancyob's Picture   nancyob    0 Comments   Comments
  • bad carpet



    We purchased carpet along with laminate flooring for our entire newly purchased house from r.c. Willey. Before we moved in there were spots on the carpet where my husband walked on the floor one day after installation. Stains did not go away & I called r.c Willey rocklin store & spoke to the sales person who sold us the carpet. She had all sorts of reasons why it would be our fault. I told her my husband walked on a bathroom floor that I wiped down with water nothing else. She advised we had to have carpets steam cleaned before we could make a claim. Now after paying for the carpet... More...
    (Shopping, Chain Stores)
    bellm's Picture   bellm    1 Comments   Comments
  • Murray Store - WORST Customer Service



    Went to pick up mattress set from Murray store. For some reason they only had the mattress, box spring was still in CA. Pickup office offered to find a similar box spring in the store to take home that day. We went inside to talk to a sales person about getting another box spring and the male sales person in the mattress department was a complete jerk. He told us we had bought a cheap mattress and he would have to look around for a cheaper model in the store to find a box spring similar to the one we purchased. I asked if their was a difference in box springs and a female sales person who... More...
    (Furniture)
  • RC Willey Not Honoring Leather Warrenty



    We bought a sofa, loveseat, ottoman, and chair from RC Willey. We also purchased the Leather Warranty. The Chair leather ripped and after sending out a repairman, determined that it could not be fixed. The chair is no longer available so RC Willey is offering a 50% store credit if we keep the chair or 100% store credit if we return the chair. We do not want to return the chair because it matches the rest of the set and we cannot get a replacement. We do not want store credit because we do not need any furniture for our home. If they cannot repair or replace the chair then they should... More...
    (Furniture)
    adayton45's Picture   adayton45    2 Comments   Comments
  • Terrible and shady salesman.



    We bought a very expensive sectional based on information that the salesman, Bradley, told us. IT WAS COMPLETELY FALSE! The couch is not falling apart, we have only had it for four months. The salesman would NOT return my calls. He would only bother getting back to me after customer service called him and told him to do so, multiple times! It has now been a month of trying to work with these guys and the manager, Kyle, is just as bad. They lied to us and will now only take the couch back if they keep 25% of the cost of our couch which is roughly $700. I cannot believe the lack of respect... More...
    (Furniture)
    hithere123's Picture   hithere123    2 Comments   Comments
  • RC Willey shame on you!



    Town center rc willey you and your coporate practices are criminal. You sold me a 3 year EXTENDED warranty which your sales associate Jonathan Sutherland told me started at the end of maufactures 1 year warranty. Now 3 years and 8 months later you refuse to honor. After several calls and complaints from myself, friends and family your offer is for $200 off a new tv which you send out in the mail once every 6 months anyways. I can't believe I have spent over $3000 in the last couple years and my mother more then that at your store and this is how you treat out family. Your deceptive... More...
    (Electronics, Appliances - Sponsored By BEST BUY)
    Supermommy17's Picture   Supermommy17    0 Comments   Comments
  • RC Willey Missing Parts



    Purchased gas range on discount from the Taylorsville store before it closed. Range is missing the regulator. Went to go get one and they said it will take 2 weeks to come in. Sales associate advised us it had all the parts. So for his mistake, we get to wait 2 weeks for a part to come in that should have already been included. Manager advised she couldn't take a regulator from another one at the warehouse. I asked if we could take one from warehouse and then replace it with my order and she said they couldn't do that. So, for an associate's mistake, we get to suffer.... More...
    (Electronics, Appliances - Sponsored By BEST BUY)
    JennJenn's Picture   JennJenn    1 Comments   Comments
  • RC WILLEY Do not buy from here!



    I bought a 7 peace bed set witch broke and they never came to fix and a recliner and a fire place from rc willy. And one month they called and said I missed a payment. Well for 3 months I had to go prove to them I paid them. Then after them saying they'd fix it they never did! Now everyday I get phone calls saying if I don't call them ASAP there going to turn me in for theft? And I answered my phone one day and the girl said if I turned in my bed and chair there'd leave me alone.. So I did because I can't afford to go down there every day and prove I maid payments and... More...
    (Furniture)
    Marley4208's Picture   Marley4208    3 Comments   Comments
  • Delivery!!!!



    I bought a mattress and paid for delivery. At the time I purchased the mattress, I asked whether RC Willey would haul off old mattress and was told they would. I also told them that I would take the delivery day off of work, but that they really needed to deliver between the 11-2 window we agreed upon. I was assured that they would. On the day of delivery, after 2:00 and no phone call and no delivery, I call customer service. The woman in customer service told me that I was "last on the schedule" and they'd get there when they get there. I told her I had to leave at 2... More...
    (Delivery Services)
    leaving's Picture   leaving    1 Comments   Comments
  • BACK-ORDERED FURNITURE



    Bought a Couch and Loveseat, that was back ordered. Was told the latest it would be in was October 4th, 2013. It didn't come in that day and now a week later they are totally ignoring me. It now has been over a month that they've had my down payment. They won't call me back and every time I call them they promise they will call me right back and don't. They even sent a card a few weeks ago congratulating me on my purchase that stated "hope you are enjoying your new sofa." Wish I was. Too bad they aren't as proficient in customer service as they are in... More...
    (Furniture)
    dugewing's Picture   dugewing    1 Comments   Comments
  • sneaky sales practices



    This review has been resolved or replied to by this company. My husband and I recently made a large purchase including a couch, mattress, and TV. The couch I liked had a couple accent pillows I had inquired previously from the salesmen if these could be thrown in with such a substantial order. The salesperson replied "no problem!" . When we made our final decision, he replied he would have to ask his boss about the pillows. He then came back saying only one pillow could be included. Then upon going through the itemized list of purchases it appeared we were being charged for two of those pillows. The salesperson explained that they were... More...
    (Furniture)
    CScott's Picture   CScott    1 Comments   Comments
  • RC Willey Quality?



    A little over a year ago, I purchased a bed from the RC Willey in West Valley City, Utah. Now this bed had a few problems. The side rails kept breaking. RC Willey sent out a repair team several times to fix the bed. About 11 months into owning the bed, it broke beyond repair. Since the bed was no longer made, RC Willey offered an in-store credit to purchase a new bed. I selected a new model - at greater expense - and had it delivered. Well, this bed has since broken three times. After the second repair, I decided to address the problem myself. It had collapsed in the center due to improper... More...
    (Furniture)
    Rotomo's Picture   Rotomo    1 Comments   Comments
  • Misappropriation of personal funds



    November 2012 I bought a Kitchen Range on 12 month NI account. In January 2013 I bought a Table and Chair Set on 6 month NI account. In April 2013 I purchased a Dishwasher for $777.20 on my ATM/Credit card. The complaints for the Kitchen Range are that I had to pay extra for Delivery/Install/Bracing Parts. The Range was delivered and installed. The brace which I had to pay extra for was not installed and the range was not installed correctly. The night of the install I had to call in my gas company because of a gas leak and evacuate my home. The leak was caused by a poorly attached... More...
    (Shopping, Chain Stores)
    onedavid's Picture   onedavid    1 Comments   Comments
  • RC Willey Peeling leather sofa



    I purchased a leather sofa chair and ottoman from RC Willey and within a month of the warranty expiring my couch started to peel. I contacted RC Willey then and was told there is nothing we can do your warranty expired. I said yes about 28 days ago so you are not going to stand behind your products and the rep said no. It is so ugly and embarrassing to have this couch in my home. My mother talks so bad about it when she comes to visit. She has called RC Willey herself to complain and ask that a manager call me. The manager called me from the Rocklin CA store and I returned her call in less... More...
    (Furniture)
  • RC Willey worst customer service



    This review has been resolved or replied to by this company. I bought a coffee table from this store in the show room in henderson, NV . The salesperson told me it was in stock just to get the sale. I then paid and when I was suppose to get the delivery they told me it was on back order for a few more weeks. I then called and the sales guy said he would take the order from another customer (terrible customer service) so I could get my table. A few weeks later then delivered a broken used coffee table that the delivery guy didnt even want to deliver. I called to find out what the issue was and all they could do was tell me they would deliver a... More...
    (Furniture)
    customer1988's Picture   customer1988    1 Comments   Comments
  • RC Willey Poor Service



    We bought a fridge at RC Willey - delivered damaged, had to miss two days of work for delivery & 2nd delivery. Bought 2 mattress sets & a bedset. Headboard was damaged - missed 2 days of work again for 1st & 2nd delivery. Plus the footboard was loose. When good headboard was delivered, the delivery person said the footboard must be damaged inside. So there comes another day of missed work. Sales person doesn't return calls, they nickel & dime you to death - spent over $5,000 in the store over the past month & the manager is worrying about a $60 delivery fee?... More...
    (Furniture)
    PattyJennings's Picture   PattyJennings    3 Comments   Comments
  • RC Willey - refusal to honor warranty



    I purchased a twin sleeper sofa (product number 3236455) for $2,000.01. I paid an additional $49.99 for their 7 year fabric protection cover. Prior to purchasing the fabric protector the sales lady specifically assured my wife and I that all stains were covered. Within a month of purchase we spilt red wine on the couch. I followed the cleaning requirements and dabbed the stained areas. I phoned RC Willey and they sent their contract cleaners out. Unfortunately he was unable to remove the stain, he photographed the sofa and stated that he would send the photo to RC Willey who would replace... More...
    (Furniture)
    utes's Picture   utes    4 Comments   Comments
  • This Place Is A Joke!!!



    I seriously wish I would have seen some of these reviews before I spent almost $6000 at this joke of a place, I WILL NEVER BUY ANYTHING FROM HERE AGAIN!!! The delivery guy is a P..O..S who OOPS cut the water line to my new refrigerator, didn't clean up the water which we didn't see cause he said he got it all well he didn't so it caused my 3 day old floors to buckle under the refrigerator not to mention he put a gouge in the floor...the new dryer has no heat, the dishwasher isn't working properly so I'm gonna demand all this junk to be taken back since I have 14... More...
    (Furniture)
    Wink78's Picture   Wink78    1 Comments   Comments
  • BAD Cristmas to my child from RC Willey!



    This review has been resolved or replied to by this company. We got an electronic ride on car from from Syracuse store right before Christmas, planning to surprise out child in the morning. What a bad decision! The box is missing very important gear box, so we couldn't even put it together.... The store is closed for Holiday, so we just had to explain about " bad Santa's elfs"..... to our child. Never, ever again I will put mu trust in this store.... Always check and recheck their products!!! I am just so upset right now..... as well us my little boy... More...
    (Furniture)
    NaVo's Picture   NaVo    2 Comments   Comments
  • 5 year warranty



    This review has been resolved or replied to by this company. we purchased a leather couch and loveseat.we were told the 5 year warranty should be purchased and then everything would be covered if stained or torn.well I've called twice about coverage of the warranty and low and behold the stain can't be removed its not covered by the warranty.then the stuffing on the arm of the couch is pulling away,that's not covered either.So warning to all don't buy this crap furniture and don't ever buy the warranty,because its a big lie,they don't cover anything! Will never buy RC Wildly's crappy furniture again! More...
    (Furniture)
  • Ripped off!



    This review has been resolved or replied to by this company. They will rip you off if you're not careful. I purchased an expensive 4-seat theater couch from them. Within 18 mos it had leather that was peeling off and springs that were broken and mechanisms that wouldn't work to recline the chairs any longer. We used these about 1 day a week on average at most. RC Willey wouldn't honor any warrantee because the leather had expired and the mechanism would cost me $70 for service call. The guy comes and fixes the springs and mechanisms. Now they don't recline at all. I go to the store and complain. "too bad"... More...
    (Furniture)
    mtrain's Picture   mtrain    1 Comments   Comments
  • LG Washer Dryer



    I recieved an advertizment by email that showed a photo of the washer and dryer and obove it had two item free if i purchased more than $1499 or higher. however the summerlin store in Nevada would not honor this. I have spent almost $9000.00 this year at this store. Rex Pedersen 2336 Huntsville dr. Las Vegas, NV. 89134 rexluz@cox.net More...
    (Advertising)
  • Broken promises, failure to deliver on time



    On August 10 I ordered a bedroom set that included 8 pieces and paid on the spot more than $7100. As the sales clerk checked on availability, she pointed to the inventory screen and said they would be two items they'd have special order (headboard and media cabinet). She stated the other items were available but these two would not be in until the week of September 9th. Since I'd just paid for the delivery, I said I could wait until all the items were in stock and could be delivered at one time. Fast forward to the first week in September when the sales clerk called to say my... More...
    (Furniture)
    rosebeegen52's Picture   rosebeegen52    1 Comments   Comments
  • RC Willey Poor Product and Customer Service from Management



    I was a first time customer purchasing two sets of furniture totaling close to $1500. Both sets came with defects. The second delivery was to fix one of the sets. The third delivery brought another defective set. They did not honor the 14 days warranty by saying if there are any other damages, we won't take it back. One of the damage was due to their delivery guy wiping a stain and the paint came off. I hadn't wiped the furniture yet but said take it back...since I was concerned if I wiped, more paint would come off and I wouldn't be able to return. Management didn't... More...
    (Furniture)
    LTN1's Picture   LTN1    1 Comments   Comments
  • Furniture



    We purchased a bed from one of the showrooms. We waited almost 3 weeks for all the bed parts to be available for delivery. Later when the bed was delivered, it had only the head board and the foot rest. The sales representative was supposed to inform if the bed parts where not available by end of August, we he said he would. Now if we have to wait for the remaining parts, its going to be additional 3 more weeks which is again uncertain. Similar experience with coffee table, we liked a coffee table at the showroom which is not available in stock. The wait time for this product is a month.... More...
    (Furniture)
    dvd01's Picture   dvd01    2 Comments   Comments
  • Worse Service



    We purchased a bed from one of the showrooms. We waited for around 3 weeks for all the bed parts to be available. But when the bed was delivered, it was having only the head board and the foot rest. The sales representative was supposed to inform us if the bed parts would not be available by end of August, we he said he would. Now if we have to wait for the complete set, it would take additional 3 more weeks which we wouldn't want too and we cancelled the order. Same happened with the coffee table. The one which we liked at the showroom was not available and needed a month waiting... More...
    (Furniture)
    dvd01's Picture   dvd01    1 Comments   Comments
  • Worst Customer Service and Warranty P...O...S!



    This review has been resolved or replied to by this company. Over the past 5 years we have purchased carpet, couch and love seat, and 3 top appliances from RC Willeys. It has been now 10 days and our 1 year old, stainless steel, french door, Whirlpool, $1200 dollar fridge is faulty.... The repair service had to factory order a "heater" which takes 7-10 days to make and ship because ours was faulty! that means total 16 days without a fridge or freezer. We have been living out of a cooler, not to mention I am 7 months pregnant and have a 3 year old with special needs. We bought a 5 year warranty, which really is a load of BS CRAP! We tried... More...
    (Electronics, Appliances - Sponsored By BEST BUY)
    jcoff's Picture   jcoff    1 Comments   Comments
  • Lazy Boy chair busted to pieces, offered as factory brand new



    Our lazy boy chair which we picked up will call had a busted foot rest mechanism and the plastic foot at the right rear of the chair was missing and a large chunk of wood broken off. I should have inspected the chair before accepting it at their large Salt Lake warehouse. When I got the box home and my neighbor helped me carry it up the stairs, noticed it had been taped with box tape, not looking factory sealed. However, RC Willey rectified the problem by bringing out a factory new chair with no problems. But I am still amazed that they would sell a chair like that in the first place. Who... More...
    (Furniture)
    laegkj's Picture   laegkj    1 Comments   Comments
  • RC Willey Horrible Customer Service



    I went to RC Willey on a Wednesday looking for a living room set, television, patio furniture, refrigerator, and stove. I dealt with two very friendly salesmen that did not pressure me at all. We picked out everything, but I was torn between two sofas, one costing $800 and the other costing $2,400, so the next day I brought my father to help me decide. We decided on the $2,400 sofa due to the level of comfort. I was told that it was a custom order, and my sales rep was not in that day, so we were going to go back the next day and finalize everything. While we were at the store, I wanted to... More...
    (Furniture)
    NikkiC's Picture   NikkiC    1 Comments   Comments
  • Bed can't be assembled



    4 months ago i ordered a bed and now 3 weeks ago they delivered it (because we were moving) when the workers tried to assemble it, the foot board doesn't fit together so they took it back and had to wake for a week A week later i called RC Willey and they said it would be another week for them to get the foot board from Utah ( i now live in Vegas) so we waited for another week, it came today, but guess what? some of the wood pieces don't fit because they are queen size! what the heck is the queen size stuff doing in a Cal King bedset box?? so then we called RC willey and they... More...
    (Furniture)
    h6697788's Picture   h6697788    1 Comments   Comments
  • TV warranty



    This review has been resolved or replied to by this company. Word of mouth advertising reaches many more people than you think RC Willey. I am appalled that with a customer satisfaction pledge that reads, " Every RC Willey professional works tirelessly to ensure you are completely satisfied with your experience and purchases at RC Willey. And if not, we'll do everything in our power to make it right%u2014that's the RC Willey Way and our Customer Satisfaction Guarantee " I have been treated the way we have. I will detail our dealings with RC Willey. We purchased a top of the line Samsung television from RC Willey for about... More...
    (Electronics, Appliances - Sponsored By BEST BUY)
    Mfulghum's Picture   Mfulghum    4 Comments   Comments
  • Missing Parts and Rude Customer Service



    This review has been resolved or replied to by this company. I bought a bed for my daughter and two parts were missing from the boxes!! I called the customer service and they told me that they would get it ordered. It has been over a month now and I still do not have the parts and they will not tell me when they will be in! I have called once a week to find out when I will get the parts and get the same answer everytime " I don't know". I was just called by a customer service rep and was told that I should have put the bed together faster and IF I had put it together faster that I would have the parts with no problem! She also... More...
    (Furniture)
    Jenbrook's Picture   Jenbrook    1 Comments   Comments
  • Horrible customer service



    I have purchased an entertainment center and was told it would take 2 weeks for delivery and it took 7 weeks and 5 calls to them until I finally received it. THEY have never called me to give me an update nor apologies and whenever I called they just said the order hasn't come in yet and couldn't wait to get me off the phone. I honestly didn't appreciate being treated like this from a store that brags on their "customer service." When Walker Furniture was late with delivery, they called the day before the order was promised, apologized, offered to deliver the items... More...
    (Furniture)
  • Disappointing customer service



    I have purchased an entertainment center and was told it would take 2 weeks for delivery and it took 7 weeks and 5 calls to them until I finally received it. THEY have never called me to give me an update nor apologies and whenever I called they just said the order hasn't come in yet and couldn't wait to get me off the phone. I honestly didn't appreciate being treated like this from a store that brags on their "customer service." When Walker Furniture was late with delivery, they called the day before the order was promised, apologized, offered to deliver the items... More...
    (Furniture)
    krajiskinja's Picture   krajiskinja    0 Comments   Comments
  • RC Wenie and Sons



    This review has been resolved or replied to by this company. These guys really can't deliver. I bought a bedroom set in February of 2012, that was supposedto be delivered on March 18th, and then April 15th, and now May 31st. When I called customer service to ask them what the hold up was, I was told that the furniture wasn't even made yet and then it had to ship from China! My complaints fell on deaf ears as they told me that there was nothing that they could do, and offered me no compensation what-so-ever. I guess that "RC" stands for "Really Crappy." We need to picket these liars, who sell nothing more than empty... More...
    (Shopping, Chain Stores)
    Lefty422's Picture   Lefty422    5 Comments   Comments
  • Poor customer service



    Went in to buy a second fridge for our garage and after standing by all the fridges for 20 minutes not a single person had come up to us. So my husband went and found someone to help and the guy was a jerk. Asked if we wanted the extended warranty and when we said no he treated us like we were stupid. If this hadnt been the cheapest fridge I would have just walked out but I'm still super upset over it. More...
    (Miscellaneous)
    AmberMoss0430's Picture   AmberMoss0430    1 Comments   Comments
  • Poor Delivery Service



    NEVER use RCWILLEY to buy anything. We purchased a bed the other day and were promised delivery March 30th. Originally we were told it would likely be delivered in the morning, but to log on the night before and verify. Thursday night I logged on to check and the website said it would be delivered but they did not know what time. I checked again Friday morning at 0600 and the site said it was out for delivery, but call to verify the exact time. I called delivery at 0700 (as soon as they opened) and was told it would be delivered around 130 pm, but I would get a phone call verifying delivery... More...
    (Delivery Services)
  • Terrible Delivery Service



    This review has been resolved or replied to by this company. NEVER use RCWILLEY to buy anything. We purchased a bed the other day and were promised delivery March 30th. Originally we were told it would likely be delivered in the morning, but to log on the night before and verify. Thursday night I logged on to check and the website said it would be delivered but they did not know what time. I checked again Friday morning at 0600 and the site said it was out for delivery, but call to verify the exact time. I called delivery at 0700 (as soon as they opened) and was told it would be delivered around 130 pm, but I would get a phone call verifying delivery... More...
    (Delivery Services)
    TruthReview's Picture   TruthReview    1 Comments   Comments
  • Poor Products/ Poor Service



    Hello, My name is Micheal and I have purchased several pieces of furniture from RC Willey in Reno Nevada. I am very disappointed after speaking with their customer service representative regarding issues I'm having with my bed and my recliner chairs. After having my bed for only 2 years, the main support, side board, has split causing my bed to collapse. The bed has not been misused or moved and I only weight 200 pounds. Now I have books stacked under the bed to support it so I have a place to sleep. Also my reclining chairs are having issues as they have a "clunking"... More...
    (Furniture)
    Micheal23's Picture   Micheal23    1 Comments   Comments
  • Mattress Set Offer



    My wife and I saw an offer for a new mattress set that came with a 23" TV headboard and 2 pillows. We were just looking for a new King mattress set. When I called the Boise Store (RC Willey)I told the salesman if you have in stock I would like to purchase and I would like free delivery and a mattrees pad thrown in. I do not need the other items in the offer. He said he could not do that and explained why. I re-stated what I would like and acknowledged what he had told me. His response was " I don't think I want to to do business with you, you are too demanding and I am not... More...
    (Advertising)
    King123's Picture   King123    1 Comments   Comments
  • RC willey customer service complaint review



    I bought a hutch one day and returned the next to purchase a TV.I then had to wait for an hour as they could not find the delivery of my hutch in the computer. They went back and forth and kept saying things like linked delivery, and the guy who sold you the hutch screwed this up. Not very professional. Then I after I finally get that resolved, I was told they would deliver on Saturday. 7:20 on Saturday morning, I get a phone call scheduling delivery within 3 hours. Great. 30 minutes later they call and tell me they opened the shipment the night before and it was the wrong item so they... More...
    (Furniture)
    clevername's Picture   clevername    3 Comments   Comments

RC Willey Reviews By Product


RC Willey Comments


colby says: (5 months ago)
 0
There laptops are garbage do not buy their computers I have a laptop and a TV from them and I still on the laptop and TV and the laptop is not working and they will not repair. Don't know what to do



utahrn says: (3 years ago)
 0
We purchased a bed in 2006,my spouse is a paraplegic and has no sensation below her waist, the bed has had the waterproof cover on it at all times however there are sains from toddlers with leaky probs at night. we follow all the procedures and now they still say we will come to clean mattress rather than replace.Sometime at the end of 2011 a wire from the edge of the bed broke and is now covered with duct tape. Now the bed warrranty team comes out and says bed is stained even though we have had it cleaned twice in 2010 6 months apart stains never came out. So here we are bed with a broken edge should be under warranty, but stained and still should be warrantied since cleaning company can not get stains out. Nope R.C. WILEY a multi-million dollar company won't replace a disabled womens bed a whole $700.00. replacement, wow talk about customer dissatifaction guaranteed!




Post a comment for RC Willey

login with Facebook and share your reviews

[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team